.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه انتخاباتی عسگراولادی به اصلاح طلبان

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری: اصلاح طلبان با یک بازتعریف می‌توانند به‌عنوان یک ضلع در انتخابات آینده حضور داشته باشند.
توصیه انتخاباتی عسگراولادی به اصلاح طلبان
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری: اصلاح طلبان با یک بازتعریف می‌توانند به‌عنوان یک ضلع در انتخابات آینده حضور داشته باشند.
به گزارش همشهری ماه، حبیب‌الله عسگراولادی با بیان اینکه اصولگرایان با درک شرایط کنونی به‌طور طبیعی به سمت وحدت حداکثری در حرکت هستند، گفت: زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی اصولگرایان روندی وحدت‌گرایانه دارد. پیش‌بینی می‌کنم در انتخابات آینده مجلس هم مثل انتخابات گذشته، اصولگرایان ان‌شا‌ءالله یک فهرست داشته باشند.

وی افزود: شرایط کشور طوری است که در مسیر پیشرفت، خدمت و بسط عدالت قرار گرفته است و شرط توفیق در حضور چنین مسیری وحدت و انسجام است. هر کس که در اندیشه خدمت و پیشرفت کشور باشد اصولا وقت پیدا نمی‌کند که راه تشتت و واگرایی را طی کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصور انقلاب بدون روحانیت و مرجعیت را مثل تصور انقلاب بدون انقلاب دانست و ادامه داد: روحانیت و مرجعیت نقش موتور حرکت انقلاب را داشته و بحمدلله دارند و بدون اتکا به روحانیت، تداوم انقلاب قابل تصور نیست. انقلاب ما مستند به اسلام است. ما اسلام ناب را از روحانیت و مرجعیت و رهبری می‌گیریم. روحانیت در سراسر کشور با مدد خداوند، پشتیبان انقلاب است و گام به گام انقلاب را مدیریت و رهبری می‌کند. کسانی که اسلام خود را غیر ‌از روحانیت و مرجعیت گرفته‌اند به بیراهه می‌روند. راه آنها به پاریس و لندن و واشنگتن ختم می‌شود و گهگاهی هم به تل‌آویو. کسانی هم که به اصولگرایی منهای روحانیت معتقد باشند اصلا اصولگرا نیستند.

عسگر اولادی با تاکید بر اینکه هرکسی که مبانی و شاخص‌های اصولگرایی را قبول داشته باشد زیر چتر وحدت حداکثری قرار می‌گیرد، یادآور شد: کسی حق ندارد فرد یا گروهی را از خیمه اصولگرایی بیرون یا به آن دعوت کند. اگر گروه یا فردی مبانی و شاخص‌های اصولگرایی را بپذیرد و به تبلیغ و ترویج آن بپردازد خود به خود درون خیمه اصولگرایی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس بین اضلاع اصولگرایی رقابتی وجود ندارد، اظهار کرد: اصولگرایان ان‌شاءالله حتما به یک فهرست می‌رسند. در خصوص موضوع دوم‌خرداد‌ی‌ها این مربوط به خود آنهاست. اگر آنها بحران «هویت» و بحران «سازمان» را پشت سر بگذارند و برگردند به مبانی انقلاب، امام، نظام و ولایت‌فقیه و یک بازتعریفی از خود داشته باشند طبعا می‌توانند به‌عنوان یک ضلع در انتخابات آینده حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: حوادث تلخ 18 تیر 78، تحصن نمایندگان دوم‌خردادی مجلس در سال 82 و فتنه سال گذشته یک تصویر سیاه از اصلاح‌طلبان در نگاه مردم به‌وجود آورده است. رفتار برخی از اصلاح‌طلبان با چنین پیشینه‌ای می‌رساند که تعدادی از آنها به نظام، انقلاب، امام، قانون اساسی و ولایت‌فقیه اعتقادی ندارند که این دسته از افراد اصلاح‌طلب در انتخابات آینده حضور یابند و چون آنها رای مردم و داوری نهادهای فیصله‌بخش را قبول ندارند نمی‌توانند در معرض رای مردم قرار گیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 اسفند 1389
يكي با خودش مسابقه مي داد هميشه اول مي شد .نمي دانم منظور جناب ايشان از رقابت چيست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.